2007年10月9日

出嫁...外傳

很久以前的好同事快將嫁作人婦,在此梗要恭喜兼祝福下佢倆口子白頭到老守住間鋪。好日吾見一來就整劑結婚,好明顯係同我D血汗錢對著幹!請帖一發位位幾佰,果晚D酒菜如果吾啱朕口胃,餘慶節目吾多夠睇頭......小心洞房花祝夜,揾吾到條蛇!

4 則留言:

Unknown 說...

嘩 世界真細少 兩位主人家都係我同事呢 呢張硬野我都有呀 邪....

匿名 說...

好日唔見要你見紅,皆因上天賜我娋麗面容,兼且我未來老公都唔平庸,仲要我嚐嚐母愛情濃,再唔叫定朋友來我喜酒沖一沖,咁我個肚就見隆,洞房之夜我唔會去追龍,小妹六甲叫我沒興趣動容,mood到隨時都可以尋龍,唔一定要果日龍尋縫.

你個blog好好睇喎!Henry,Eva都有blog, 不過佢地唔係愛黎寫, 只係愛黎放.

Noel怒啤

匿名 說...

Siu,你係邊個,點解你又收到呢張硬野?????

pAndAmAniA 說...

siu:到時見啦喂!
noel: 係我地頭玩押韻!呢排你好事近吾同你計,我個blog出名少人睇,係益你地呢D知音人咋!點夠你寫晒小說咁精彩呀!