2009年8月16日

戲水

近排飲品公司一招自動凝冰化學糖水,引起街頭巷尾一陣熱話。個個手揸一樽無不嘖嘖稱奇,搞到曹宏威博士出鏡率大增,其科技救港言論又一次成為城中重要議題...今天適逢遇著化學糖水公司內部高層的爪牙,遂打聽一下這個比量子加速器更惹學生興趣的科學題目,經她洋洋數十字就講完成件事,換嚟一個"唓~"字!搞到咁大件事,原來都係好鬼死易...放諸現實,一個人由熱情變冷漠,都係好容易,唯一不同就是你永遠唔知究竟發生過乜事...

4 則留言:

匿名 說...

由熱情變冷面,都有野變左,有跡可尋. 最怕係由頭到尾都冷面扮熱情,你死左都唔知乜事. 都係好似去茶餐廳好,人地明趕你,食完咪拿拿淋走,唔使遭人白眼.

pAndAmAniA 說...

點解我一入澳洲牛奶就好似比人白晒眼咁嘅...唔通我動作太慢??

DD 說...

原來"她"已經係高層人士~失覺~失覺~

pAndAmAniA 說...

係高層啲爪牙喎,睇清楚~即係嘍囉...