2010年5月23日

不爭朝夕

週日同一時段,兩間無料電視台都爭住請家庭觀眾食好嘢;霸道台銀強馬壯週遊列國帶大家食盡鮑參翅肚飲遍靚酒佳釀,弱雞台揸頸就命帶大家遠赴國內上山下鄉挖蚯蚓捉龍虱照田雞摘山草藥嚐盡騎呢怪湯水。一邊廂靚女們顧不得儀容爭嚐人間美味,那邊廂女藝員無耐強裝笑容淺嚐地道益膳。常言道要吃得苦中苦,但當處於一個逐名利愛獻媚的環境下社會中人事上,做人做同事做朋友做人世最怕但又最愛相互比較...只看今朝好彩數懶理明天一團糟。在急激快速功利主義裡,那還容得下韓信啞忍跨下之辱,轉身就要即時嚟個大報復。猛火快炒滾油炸,當然香口惹味卻熱氣無比;山珍海錯香氣撲鼻,膽固醇卻高得離奇。廉價藥膳慢煮慢炖味寡薄倖,不過先至係最滋陰補腎,打好個底先可方為人上人。

4 則留言:

菲利大王 說...

飲紅油酒嘆朱古力呢樣野真係唔L識欣賞啦.
都係老媽d老火湯同小菜岩我.

pAndAmAniA 說...

飲紅油??

yum 說...

食物無分貴賤,只係唔知點解d人硬係鍾意食高價野啫. 至於膽固醇,行多兩步路都散哂啦,肥膩cheap野..我啱!

pAndAmAniA 說...

一日都係阿幟哥你好介紹啦~