2010年11月7日

MACHETE

罪惡城導演羅拔洛迪格斯幾年前同昆頓塔侖天奴玩轉經典B片的"玩命 飛車 殺人狂" & "索女 喪屍 機關槍",點會咁易夠喉,直情要將其執導的"索女"播放前的假預告片“MACHETE“ 弄假成真(其實都預咗)!不過就無預佢竟然搵埋荷里活一線巨星幹這敝渾水,實行巨星齊喪B;羅拔迪尼路,謝茜嘉艾巴玩得不亦樂乎,仲有爛片之王史提芬史葛就真係拍爛手掌!演過阿凡達女兵的米雪露芝姬絲更是好身手之餘又性感可人。
“MACHETE“ 彎刀/殺千刀;這齣電影由始至終都是一場效忠與背叛的遊戲,男主角兩次被出賣到走上復仇之路,而片子裡描述的墨西哥黑工的被利用與捨棄,既得利益者的虛偽與自利,上至政客下至黑工都無不為己損人...但由此亦反射了一個為墨西哥人偷渡的地下組織無畏精神,直情是黃雀行動的實體。透過一路的忠誠卻被陷害,由懷疑卻生憐愛,被靠害到復仇單挑到群毆,全片的分鏡剪接到所謂特效,就是為B而B...所以痛快倡狂暴力血腥一定唔會令大家失望,更何況唔多唔少洒番啲鹽花,令大家肉緊之餘又適時輕鬆一下...



淨係謝茜嘉艾巴係片中嗰僅僅幾秒噴血演出,作為男人點可以錯過!!

2 則留言:

yum 說...

最鍾意睇呢個鬍鬚佬! 睇嚟好睇過猛火爆喎

pAndAmAniA 說...

猛火爆幾時睇?快買飛!!