2012年4月17日

別問我是誰

即將上映嘅復仇者聯盟The Avengers,當然係本年度熱切期待的大片之一。不過自從戲內"要角"Hawkeye鷹眼俠造形曝光後(早於雷神奇俠裡),我的嚕囌自此發過不停...Hawkeye是一個自細較喜歡的美國英雄,當然我並唔係睇開美國漫畫嘅人,只不過以前落街打機唔理三七廿一都會揀佢用,都係貪佢攻守兼備長短皆宜。漸漸用出個感情來...可惜令人期待嘅處女登場(已經無得擔正)嘅造形又係步向要有型而放棄原作特色的荷里活死症!一身黑色戰衣於實際環境下確然係好合理,亦比起其他著住馬騮衣嘅伙伴們落街買包煙方便。但係大家都明白呢啲係娛樂吓大家嘅娛樂大片,其實都唔介意响裝扮上花少少心思,起碼唔係家陣一個箭術運動員咁款。呢個通病其實响之前嘅社團式集體英雄總動員大片都犯上,好似我細路嗰時日日追嘅G.I.JOE咁,以前鐘意睇就係因為每個角式都有唔同嘅裝份同性格,就算有一百幾十個隊員都位位鮮明,無話混淆不清,出玩具都想買多幾個...不過真人版一出除咗個別有啲唔同色水外,不論忠奸又係搞到個個黑媽媽,開拖起嚟完全唔知邊個打邊個!之前嘅電影版X-MEN都係中晒呢樣嘢,如果兩班大俠有幸打起上嚟就真係好似香港警察大戰保安員咁嘅樣,分別係我哋啲制服比較醜樣。

沒有留言: