2012年7月13日

最膠機密

佢:喂!請問係咪塵生呀? 我:邊位? 佢:咁你係咪塵生呀? 我:咁你又係邊位呀? 佢:你係咪塵生呀?你要係塵生我先可以講咩事... 我:咁你唔講你係邊位我真係唔知你打嚟咩事喎! 佢:因為私隱問題你要講你係咪塵生我先可以講咩事。 我:你知我電話打嚟又唔講邊個咁我而家都覺得你侵犯緊我私隱喎。 佢:咁你係咪塵生呀? 我:咁你係咪共產黨? 佢:咁你係咪塵生本人呀? 我:你係咪共產黨想套料? 佢:我哋要確定你係咪塵生? 我:你打嚟一味問我係邊個你又唔講你係邊個咁我點答你我係邊個呀? 佢:咁塵生係咪你呀? 我:咁如果呢個電話係我執番嚟我家陣應你一聲我係塵生咁我係咪就係塵生先? 佢:因為私隱問題我哋要確定你係咪塵生先可以講落去。 我:你覺得我係塵生咁我咪塵生囉... 佢:咁你係塵生啦嘛...! 我:咁你又係邊個你又想點? 佢:哦!我哋係溝通銀行...你早排申請咗張信用咭想有啲資料同你跟番...

沒有留言: