2007年12月10日

爸嘞八把霸...


好日吾去老麥,今朝心血來潮想食個扭扭粉早餐拎走,原來好超值好多野送!
贈品一:扭扭粉膠碗+透明蓋;
贈品二:扭扭粉上湯是分開上的,所以又有一個大發泡膠杯+膠蓋,真體貼;
贈品三:套餐咖啡杯+膠蓋
贈品四:盛載咖啡及湯杯的袋;
贈品五:原來袋入面已放好兩包糖同攪拌捧;
贈品六:薯餅袋吾少得;
贈品七:餐具你吾係吾比呀?
贈品八:咁多野,梗要醒個大膠袋我裝住啦!
贈品九:原來大膠袋入面仲有兩包糖同奶喎!
贈品十:幾張紙巾濕濕碎啦;
贈品十一:順手擸番份頭條日報先!

真係好,我食飽時地球先生仲有排食,I'm loving it!!!

3 則留言:

Helldiver6 說...

隻貓仔好好笑喎
係邊度黎架

pAndAmAniA 說...

獨龍江

匿名 說...

佢會同大家講:
壹:我地d紙係再做紙.
貳:我地d發泡膠,燃燒唔會產生有害物質.
叁:我地會請弱勢社群,不過比拾蚊一個鍾.
肆:我地支持健康飲食,但係我地唔供應.

我去老麥通常都係淨包一個,
乜都唔要.