2010年9月5日

掏殺

散落中環嘉咸街/結志街/卑利街等附近一帶的舊市集矮樓群,糅合中西文化及近百年的地道風味滋養,成為一個記錄漁港發展民眾真實生活的微縮景區。原是每個國家爭相保育的重要旅遊及人文產業寶貴資源...可惜沒入地剷商治港的政治陰暗面下,這種由前人開拓傳承後人努力經營的現實版清明上河圖只宜記存於每位市民的回憶中。收購計劃已全速開展,覆地番天勢所難免,除了原地矗立一貫假豪宅冷氣商場外,諷刺的是當摧毀了一個歐美日深度旅遊人熱愛的景點後,改為興建大型酒店好讓自由行入侵各名店團購IFC嘆hi-tea......街坊小店人情味不及銅臭撲鼻,搵錢要緊邊得閒同閣下講心,原來香港政府幕後黑手係阿珍!

2 則留言:

yum 說...

見親西片講香港都重係似漁村就知我地發展步伐太慢!保育?醒啦,應該在維港兩岸填海興建兩行百層高屏風式玻璃幕場大樓,到時地產商賺哂自由行d錢仲要交好多稅咁咪經濟起飛社會和諧囉.

pAndAmAniA 說...

係喎,到時咪好會所,book打波都方便啲!