2010年9月19日

左手捐贈右手損人

香港揸𨋢人地剷李壞事做盡但為善最樂大家都知,家陣又有新主意,就係搞咗個名為"香肛人 愛雞姦" 嘅慈善項目;呼籲全港被佢雞姦到痛不欲生嘅小市民一齊同佢老人家做好心,為佢積福積德咁話。睇得出佢確信好心真係仲有好報,你睇佢兩個孫個屎忽幾咁完整就知真有神靈!為免大慈善家騎鶴後直插地獄十八層,於今借助全港百性福心,如果大家份糧無比佢老人家旗下啲集團剝削晒仲有餐粥水食吓,咪捐得一蚊得一蚊,超渡吓呢個老好人...
阿婆話個檔口得到地剷商照顧不遺餘力,雖則身無長物,但日後一定捐咗個鎮舖大油鑊比阿李生响下面慢慢享用咁話喎!

5 則留言:

yum 說...

嘩,人地話哂都係白手興家,以勤創業,以本傷人,造福某一群人兼有得見領導人,呢個鑊咁細未免唔夠大體.

pAndAmAniA 說...

咁我哋夾份捐公司嗰隻比佢啦唯有....

yum 說...

公司隻...响邊度...?

菲利大王 說...

人地拔兩條鳩條毛出黎,
好痛架!!
真係有血有淚.
更係要謝主濃因啦!!

pAndAmAniA 說...

係啦,所以我哋要對佢好啲,去百佳買罐午餐肉先...