2011年2月6日

我雖不犯人 人哋卻身痕

在狹縫中求存,掙扎於劣勢裡困境中的底下階層,從不敢奢望有誰來扶一下幫一把;只卑微的哀求各路人馬貴手高抬比條生路行吓...但當閣下為一個幾毫攪盡腦汁出盡勞力使盡渾身解數時,自會有人為了於自己的一百幾十億裡加添一個幾毫而將閣下的生存權利犧牲,求生意志摧毀。
一個國家容不下一粒反對聲;一條高鐵容不下一個菜園村;一排豪宅容不下一片濕地;一個發展計畫容不下一張囍帖;一個領匯容不下一個小商戶......
這棵同樣於狹縫中崛強地生長起來的小樹,從來沒有要人施捨一滴水一滴肥,更不奢望有人打理比人睇得起,只求默默堅守陣地迎風飲露拙壯起來。幾個寒暑下來從不阻礙行人的慢慢與週遭融成一片枝壯葉健迎頭向著一片天...可惜過不了今年。

4 則留言:

yum 說...

富豪一直無變未發跡都已經為一個幾豪出盡勞力,地理同技術上高鐵係一定要穿過菜園村,領匯只係為眾股東交代.咁都唔明你真係唔好奢望有人施捨...

pAndAmAniA 說...

所以我同棵樹一樣都係被人打壓掉...

菲利大王 說...

你唔講都唔覺棵樹比人劈左.
既然無人投訴就即係無事啦.

pAndAmAniA 說...

可能係有人投訴先出咗事...