2011年6月7日

香格里拉十:係咁先,打攪晒~

25-4-2011 白沙古鎮-香港
終於嚟到最後一日,距離下午六時許的飛機還有一大截時間,就不如去埋麗江三古鎮:大研/朿河/白沙...嘅白沙啦!
七人一架麵包車30人仔幾個字就到,這個沒甚人氣嘅小鎮仔,有難得的寧靜。沒有連鎖商舖,卻有著比連鎖更多的古董及扎染舖,全部都是村民個體戶開張枱擺個檔隨隨便便有的沒的...比之前的兩個古鎮落差頗大。以為行個圈便玩完的時候,卻在四方街附近被一位婆婆截停下來。
這位大號叫劉奶奶的原住民手執多本讓遊客寫滿留言的記事簿,世界各地的遊人都被劉奶奶的熱情所動,被邀到她家中作個客一敘天倫閒話家常。我們此等閒人當然很樂意坐底飲杯茶剝吓花生,聽劉奶奶訴說著往事,還翻看著相片,當然少不了拍吓照搞搞震...當劉奶奶說要留我們吃飯時亦覺不便打搞下去是時候出番去搵食...別過劉奶奶便到附近的食肆吃個飯後打道回朿河,收拾一吓行裝等師傅接送往機場去也。


四百多年樓齡的祖屋;活化不是要變成高檔商場拒人千里,而是要讓更多人認識及接觸歷史的真實面


笑容可鞠的劉奶奶,任影唔嬲


作客話家常


白沙的納西族賭神


幫忙家務的小妹


攤販


送客

4 則留言:

yum 說...

認識歷史的真實面,你都無寫出嚟... 咁我地重寄唔寄相畀奶奶同扎羊?

pAndAmAniA 說...

呢啲咪隱惡揚善囉...人哋都幾廿歲咯...

yum 說...

但你响新同事面前又唔隱下莊少的威水史??人地都成卅歲咯...

pAndAmAniA 說...

揚緊善喎我...成個陳光標咁啦!