2010年8月9日

穿藏:14>打搞咗大家咁耐,終於嚟到最後一day

2/7 新都橋--折多山--康定--大渡河--二郎山--雅安--成都高速--成都
6:30準備出車時師傅發覺原本能的輪胎不太能,為了輪胎能於是換胎拿拿淋。先過了4298m的折多山,便到達跑馬溜溜的康定,師傅又嚟一向敢言的作風,大駡這裡其實甚麼都沒有,就係有一首爛鬼康定情歌唱紅咗呢度...至於係咪真係咁不濟,要留待有機會在這兒漫遊才能下個定奪,話晒我哋今次都係過路啫。
在康定吃過早餐後,便一路沿大渡河走,大渡河之戰是當年國共內戰時,紅軍長征的一個重要戰役,大渡河亦是長江的一條二級支流。不過沿途都係興建水霸隧道,開鑿得體無完膚。任你名氣多大,發展才是硬道理。
由於很快便會回到大城市,所以師傅便將一路撲撲風塵的愛驅先洗個乾淨再上路。之後進入二郎山隧道,下午到騎行之友旅館吃飯,老問除了燒得一手好菜外,其拿手的炖雞湯更是於騎客間口耳相傳不能不試,一人來一盅加三小菜都係86人仔,真夠抵!
飯後全速馳往雅安,這兒又是師傅不喜歡的地方之一,因為這兒是進入川藏線的頭一站,所以整個城鎮也是做修車事業的,街上滿是大貨車左穿右插很煩人。過了這裡便走上高速幹道,沒多久便抵達終點站成都,住進早幾個月才來過的酒店,比埋條尾數便匆匆與師傅話別,因為他還要跑幾小時回重慶老家呢!

路上的晨光




折多山的晨光


响康定等緊食早餐,今次特登柯打煎雙旦送豆漿


大渡河

比得你有個位望吓大渡河,當然會有人係度做吓生意



比幾十蚊就洗勻全身,我都想來一個


二郎山隧道8660m, 是亞洲最長的公路隧道,抵過西隧好多



食飯時間借老闆架車踩吓,扮晒騎行川藏線...


終於返到成都食番個腐敗火鍋,好唔好食?啲錢去晒裝修嗰度囉...

4 則留言:

yum 說...

嘩,等咁耐都係想睇你點寫重遊錦里,點知只係寫一個火鍋.. 內容的質量太差了!

pAndAmAniA 說...

唔好啦...寫得錦里我一定重點提及你啲傷心事,都係輕輕帶過食吓火鍋算啦

k 說...

都係你最有心機, 寫晒咁多日既遊記~ 讚~!!

pAndAmAniA 說...

可惜比人話我成日霸住部電腦呢~~haha