2012年9月14日

富士山登頂3:越黑峰高

只不過行咗兩個鐘左右就到咗七合目嘅富士一館,呢度係一早預約咗留宿嘅地方。7300yen一晚包無肉咖哩飯晚餐同一袋乾糧早餐。六點鐘就要開飯,買罐啤酒要600yen,買包尤魚絲200yen較為合理仲幾好食;一早食完飯攤晒响度除咗吹水確實無乜嘢好做,旅館瞓覺嘅地方係如同集中營咁上下格一排排睡袋肩並肩。睡房內基本上講明唔準傾計,但係好多人會用自以為好似好細嘅聲調咁講嘢...不過就算無人講嘢但係响好多人不斷出出入入嘅情況下其實都係無覺好瞓。一早撻响度又瞓唔到就唯有十一點左右早早出發,正常官方時間係凌晨兩點上山就四點日出前到達,好彩真係提早起行沿路不斷塞人真係企响度等到瞓得著。老老實實難度其實唔算高,加上勁多人超擠塞停多過行所以絕對講唔上係辛苦。反而要注意嘅係保暖,因為行濕咗件衫又企响度吹風,真係好易中招,忽冷忽熱外套著著除除都幾鬼麻煩。當然唔少得睇吓每間小店嘅燒印吸唔吸引,而燒印價格亦隨山勢不住上升,由一個200yen變成300yen兩個。
七合目的富士一館;其實建議大家第一日有幾高上幾高,咁夜晚攻頂就快靚正


响度無論主觀環境同客觀因素都好難瞓得到


山上資源所限只提供無肉咖喱飯,散叫要1200yen


早餐一袋,飯後都清咗一半

沒有留言: