2012年9月18日

富士山登頂4:高瞻軟足

呢個時候仲講富士山,好大機會引嚟一班屁民打砸搶燒,敝Blog防禦力有限,既無霸王餐比人食,又無日貨比人搶,更無蒼井空上場...如果咁好彩比人河蟹咗,咁就安安樂樂唔使再令呢個blog殘喘久延,放手等佢騎鶴西去...之不過一日未到呢個時候都仲要寫埋呢個咁唔愛國嘅遊記先。話說响不斷塞人嘅龜速情況下終於响法定時間凌晨四點順利登頂,不過去到頂上嘅久須志神社都仲未係最高點,仲要撥開人群向火山口前進,但係响呢度已經凍到牙關打震,急需直闖休息站暖番個身,當然唔少得買罐熱飲補充一下,之後戰力稍為回升就即刻起行。其實4am都未算見到個太陽,尚要等到佢由雲層中彈出,都要差唔多5am,當刺眼嘅陽光插入眼簾嘅時候,山頂上嘅人都齊齊大嗌"餓蝦喲"!!當然仲有此起彼落嘅快門聲。隨住陽光遍地曬,寒氣早已盡消,亦都有慢慢落山嘅人潮開始形成,呢個時候竟然見番走散咗嘅隊友;嚟到呢度都係要做埋最後一件事,就係排隊辣埋last一個登頂印。
買罐嘢暖吓身係好重要...對於我呢啲著唔夠衫嘅人嚟講


我諗係日本人先會抬部自販機上山頂比人過手癮


前方就係火山口


火山口內仲有積雪尚未溶化


火山口對面都係好多人


望番落啲都係塞滿人


各地明明一日就可以行完嘅山,硬係要大家分兩日去完成;美其名係觀賞日出,實情都係商業運作


係囉~支旗插番响自己地方咪幾好...

3 則留言:

yum 說...

最高點係對面的劍峰,要兜半個火山口先去到, 下次去過啦.

roxana 說...

放心啦,來來去去都係得呢幾個人睇,無機會河蟹

pAndAmAniA 說...

多謝晒