2010年12月3日

閃零

影相最憎用閃燈,有時情願唔影都免得左閃右閃。我認我無啲龍友大師毒男咁好功力可以飛到啲燈出神入化,既然懶得研究就無謂強出頭。
不過隨身愛用的Fujiflim爪拍機仔就永遠只會set死開機即閃,一個唔記得就比佢跣一嘢,輕則嚇親人,重則嚇親貓...由Tiara, Silvi, Natura到Klasse都承傳著這個斃病(對我嚟講係),要到Klasse S/W先叫有改善...其實只要好似GR咁有個手動制就好易話為,不過Fujifilm係要懶係全自動巴巴閉智能操作就要犧牲一點人性設定,雖然到後期識得浪子回頭,但係就遇上數碼洪流,搭載Super EBC的菲林銘機希望唔會就咁走到盡頭。

meow....咁閃法點瞓呀大哥!!

不過到咗數碼新機F300EXR又嚟一招開機彈閃燈...真係失驚無神嚇親人

2 則留言:

yum 說...

有配件可以唔使下下開機都閃或者彈燈架...牛皮膠紙! 等我幫你整啦.

pAndAmAniA 說...

我多數用封啫膠紙...