2011年1月1日

折翼鳳凰 2:出門遇廢人

走咗班機,知道自己無資格坐响度扭計,就唯有週圍問吓有乜計。被人由一個柜位點咗去另一個柜位又點咗去更遠嘅柜位之後...都仲係要再去多兩個柜位,先知其實係...無計。除咗要第二晚全票980外,再留响機場都係獻世,唯有返火車站睇吓有無臥鋪殺上去,搵路離開嘅時候竟然發現有新地鐵線直達,都係區區12蚊人仔,真係吹到啤一聲,只怪事前無做足功課抵Q死!咁反正時間多的是就不如試下呢條新幹線,話快唔快都要45分鐘,不過就有預算又便宜,下次上嚟就不作他選坐硬!
出咗站去買票口問下,都預咗唔係無床位就直情車都無,咁唯有响度過一晚再作打算,呢個時候就梗有人介紹你去某某大酒店,見價錢合理又話可以上網慢慢check機票就跟佢走一趟!當然事實就係住落後搞一大餐都上唔到網,火滾下又走番出去啲星級酒店機票部問問,得知翌日下午有機去貴州銅仁機場就仆鎚,不過碌唔到卡就唯有走番出去襟錢,頻頻撲撲番嚟先話比我哋聽check錯日子......聽日無機。

沒有留言: