2011年1月2日

折翼鳳凰 3:輾過幾多菜園村

比人玩咗一晚,終於有個實用啲嘅建議,就係搭高鐵去長沙再轉車落鳳凰。呢條咁有爭議嘅高鐵終於有機會一試,三百多人仔三個小時唔使就到位,都係無辦法之中較好嘅方法,就咁決定,搞到差唔多十二點先食得飯,食完即刻返去間甩漏酒店瞓,第朝要一早起身...
話咁快就天光出門,因為專搭高鐵嘅廣州南站都有返咁上下距離,邊似得我哋响香港核心地帶可以起埋豪宅咁方便。擒晚有人話酒店call的80蚊人仔就到,平過自己截,不過都係信自己好過,你滷味去到原來都係六十幾,爭啲又瀨嘢!
入到一個比機場更靚更大更新嘅南站,真係嚇親我呢亭鄉下仔。無論去買票定去坐車都要行幾里路先到,呢個面子工程真係洗唔少錢,原來高鐵站要起到咁浮誇先見得吓人,咁香港嗰六百億真係算得乜...上面一個官仔要貪都唔止呢個數啦濕濕碎!
坐高鐵又快又舒適就真係唔係呃人,列車吓吓都去盡三百幾公里使站與站變得更近,不過車上嘅餐卡又真係輸晒,想買杯咖啡歎吓都話壞機,熱食更加諗都唔好諗...只係一個小賣部而已。
隨著列車一路北上,窗外境色亦漸被染白,早前南下冷鋒果然無令大家失望,讓我們過了一陣白色聖誕。


4 則留言:

yum 說...

高鐵咁偉大的工程個小賣部一定唔係咁簡單,你早話我知等我觀摩下嘛. 哎,我坐高鐵又坐得唔到位嘞

pAndAmAniA 說...

咁留返下次去苗寨先一次過睇啦..

k 說...

好多阻滯 ......

pAndAmAniA 說...

人生