2011年1月6日

折翼鳳凰 6:萬水千山又老蘭

司機叔叔都熄機咪落車囉...打番個電話又真係有專車嚟接喎,仲快過香港call八折的。其實阿哥仔都係順路番鳳凰,不過最緊要坐得舒服就咩都無所謂。如是者又坐咗一個鐘,沿途少不免介紹你去邊度邊度住,仲安排好人嚟接車...
萬水千山排除萬難破咗魔咒嚟到鳳凰古城,下車一刻心裡終於感覺踏實一點,夜媽媽都無謂四圍騰,就跟嚟接車嘅阿嬸走一趟。阿嬸興高采烈咁帶咗我哋去沱江邊嘅賓館,喂!阿嬋!!你有無聽清楚我哋講乜呀?我係話要住吊腳樓呀,你帶我哋去你間賓館幫你沖水洗毛巾呀...
卒之係連番抗議下帶番我哋去虹橋附近嘅吊腳樓群,心儀嘅考拉小屋未問已經有人走出嚟話無房,就去咗隔離嘅沱江人家。一路行過嚟已經比響遍沱江不絕嘅唱K聲困擾,上到去睇房先知全吊腳樓對岸都係無隔音鬥大聲K場,仿如罝身現場一樣嘅極級CEO分貝,同胞們嘅超級巨聲直插天際彈射腦海盪氣迴腸七日繞樑!加上五光十色迷幻閃爍LED連射燈霓虹,令這個聖誕真有夠普天同慶齊唱詠,萬世歡騰樂昇平!真他媽的感動到不得了,原來萬水千山排除萬難破盡魔咒嚟到嘅鳳凰古城,係同蘭桂銅鑼老尖MK一模咁狗樣,住係地球村真係好難獨善其身啊。

2 則留言:

yum 說...

一早住阿嬸間賓館咪無事囉,可能佢會唱埋後半支nobody過你聽添呀.

pAndAmAniA 說...

我驚佢nude body咁唱....