2011年1月3日

折翼鳳凰 4:未逢苗族降 先中長沙咒

沉醉完浪漫嘅幻想空間,返嚟現實嘅殘酷世界,差不多到長沙嘅時候又真係無乜雪。白色世界不再但寒冷依舊,雖然已加添衣物才出站但寒風比預期更刺骨,唯有將包包內可作禦寒的都傾巢而出先未至變成冰棍一條。長沙南站又係一個又大又荒蕪嘅車站,又係與城區有一段距離。之不過騙徒就同你十分親近,呢頭出閘嗰頭就蜂湧而上將閣下重重包圍,隨口一問到鳳凰要開價2800人仔,又話自己部車幾咁勁係佢先去到,個血盤大口開咁大仲要迫人還價,我一句六舊去唔去即刻媽聲四起...
明知我哋比唔起都要死纏難打不停叫價,混亂中看見有長途汽車站指示牌,呢頭行緊去班友就係咁話無車去唔使睇,但係嗰頭LED顯示有即日去鳳凰大巴,擘大眼講大話得如此耍家真係眼界大開!一路買票仲要一路咒我哋今天去不了,你班仆街我今日唔搭車爬都要爬過去鳳凰!
每人145人仔四時多發車五小時車程仲要乾等四粒鐘,唯有响全站唯一嘅老麥呆坐,起碼都有暖氣呀...
坐坐吓賣票阿姐走過嚟話今日鳳凰班車返唔到嚟,唔通真係中咗今天去不了魔咒!?好彩阿姐未講完,話西站有車去,可以坐車過去兼三點就可以發車,又話為表歉意會贈送當地吊腳樓住宿一晚......你唔送好哋哋,你一話有嘢送我就反而有啲驚啦呢趟......

2 則留言:

k. 說...

真係咁多波折?!

pAndAmAniA 說...

今次你真係執身彩啦!