2011年1月4日

折翼鳳凰 5:總算向目標進發


送住宿一晚原來只係一個晃子,搞搞吓又話假期太多人,都要收番錢不過最多平啲,心力交瘁嘅我哋都無你咁好氣,呢啲推銷手法都係最緊要你落疊,去到咪任你開價囉,住唔住嘅主動權最緊要响自己手,我淨係關心今日破唔破到咒!
搞多一輪又話唔使去西站,呢度三點幾有車去吉首,又話到咗吉首就會有專車載我哋去鳳凰咁話,留個電話到時記住打.....唯有係咁啦!
原來三點幾車都係車咗你去西站坐四點發嗰班車,咩嘢叫折騰...?? 我而家淨係好頭暈...
坐上架驚你無嘢做會悶唔係幾好意思所以成日播住VCD嘅大巴,嗰啲不知名國產電視劇同老番K歌係唔比你靜靜哋休息吓。坐咗三粒鐘又放你落車醫肚,買咗三條塑膠劣質肉腸同皮革粟米再加隻人造雞蛋就係三個人嘅晚餐。
一路坐到8:30pm, 正跟住電視唱no body no body but u 嘅時候就到咗吉首,全車人都唔捨得落車...住

2 則留言:

k. 說...

天將降大任於是人也,必先苦其心志,勞其筋骨,餓其體膚,空乏其身,行拂亂其所為,
所以動心忍性,曾益其所不能。

pAndAmAniA 說...

除咗淫我身心之外,其它可免嘞施主~