2010年7月8日

穿藏:2>習慣性需要

20/6 拉薩
為了習慣高原氣候,所以需要安排在拉薩逗留兩天,昨天大無畏與友人飲啤酒,所以今日頭痛依舊,不過整體上大家都表現良好,沒有出現什麼狀況,可以繼續行街買嘢...
今次竭腳點為北京路上的"岡拉梅朵",近期風頭被瑪吉阿米淹蓋,但係就勝在夠清靜,看看書聽聽音樂,hea得十分自在。
今日要預訂好24號從珠峰回來後的房間,因為山長水遠返嚟都想住好少少,所以就揀咗同處北京路上的凱拉斯旅館,要成180人仔/房,比多少少瞓番個靚覺,沖個涼花灑都好力啲...
晚飯到驢客餐廳食飯,這裡老闆會說廣東話兼賣粤菜,可解鄉愁但咪期望十分好食。
回到旅舍接收到訂車走川藏線的師傅說要遲一日至有車出,所以臨時決定從珠峰回來再多走一天納木措 (海拔4700m藏區首屈一指聖湖之一), 玩到盡!
八廓街中了高反的貓


藏語"岡拉梅朵"意謂藏蓮花



所有旅館都必有徵人啟示



三蚊位的三輪車,吹吹風挺舒服...不過上車前最好不厭其煩重覆一下價錢


每日無可避免涉足的八廓街一偶

4 則留言:

k 說...

原來你已經開始寫喇, 好快手 :p

pAndAmAniA 說...

已經無人睇,再唔寫啲嘢就對唔住仲睇緊嗰三幾位㗎啦...

yum 說...

嗱..呢位施主,家常菜難食極都有限,做人唔好要求咁高好喎.

k 說...

見你咁有心又咁出力, 等我多d黎 l@@k 吓喇~