2010年7月4日

關鍵

有過往的"糟"遇,盤算著今次西域之旅的艱苦度與各隊員接受能力,將所有生存門檻降低,事先張揚作大靠嚇落足料 ,搞咁多嘢裝胸作勢,都係怕大家怪罪落嚟...不過今趟事與願違,原來各位只要肯附出多少少,衣食住行都可以好好過...西部過度大開發,城市農村番兩番。為人民幣服務開放改革大步走,食得招積住得舒適是否就是增了值?

7 則留言:

yum 說...

事先張揚??!!? 艱苦行程我接受到,但孭件羽絨全程無著過我就接受唔到.

k 說...

出發前仲諗住會好艱苦, 點知原來係豪華團, 哈哈~

pAndAmAniA 說...

豪華團同孭羽絨我都接受到,你帶咁多錢都使唔晒我就真係接受唔啦dickson

yum 說...

呢位施主,只係你尚未參透啫.財來財去,人聚人散,緣起緣滅,善哉善哉.

k 說...

等我地係香港幫佢洗晒d$$$$$$$

匿名 說...

Kin兄,我對西藏的開發就有點兒感慨。pirkle

pAndAmAniA 說...

無慾無求的藏人保存了藏地資源幾千年,一句西部大開發就短短幾十年可以將藏區搞垮...