2010年7月20日

穿藏:8>踏上漫長的回家路

26/6 拉薩--墨竹工卡--米拉山--工布江達--八一鎮
六點鐘未到天黑黑的,師傅已經係樓下急不及待...眾人上車即刻百多公里飛馳,務求於最短時間離開拉薩範圍,避開各檢查站開工時間!今次師傅係漢人一名,人稱偉哥的張師傅!
踏上川藏南線,首先經過墨竹工卡,來到第一個五千多米的山口。這個出拉薩第一座山,亦即入拉薩最後一座山是為"米拉山"。
一下車眾藏民又一湧而上販賣經幡,用十五元錢買了一條經幡,寫上親友的名字後,便會幫閣下懸掛於山凹上,是為祈福的一種。師傅和我各自買了一條,為路上的平安而作點點祈求。
一路上沿著尼洋河前行,路上風景十分壯麗,縱然趕著路都要落車影吓相,師傅亦樂得停下來抽口煙...越過大多數檢查站約十一時許,沒有吃早餐的我們便於工布江達午膳。飯後由於受制於限速卡(即是由A點交警站拿了一張印上到B點時間的紙張,紙上寫著法定車速下到達B點的時間,若果比原定到達時間早是為超速,每分鐘罰款盛惠一百大元!),所以都是緩慢前行,多啲落車影下相啦唯有...
下午三時到達八一鎮,八一是一個沒有看點的新市鎮,經師傅安排入住400/3房的旅館(今次除師傅飲食外,住宿亦要負責埋),在這裡先付師傅一半費用,休整一下,到六時外出晚飯。
米拉山口,一落車凍到嘔...


今次師傅本人都係玩開四驅,所以架車有型又舒適



尼羊河中無端端有舊石,又無啦啦比人刻咗"中流砥柱"四個字,沿岸就無厘頭成為景點。






河岸植皮豐盛,是放牧的好地方,所以好多牛羊馬豬



路上有好多假交警,天未光見到真係嚇鬼!



晚飯食鹵水豬腳仔

6 則留言:

k 說...

那個早上師傅手車的確係辣! 好一個急性子硬漢, 給我們一個愉快旅程~! 讚~!!

pAndAmAniA 說...

硬漢無理由無隊長份!

yum 說...

梗係,邊個出哂名條頸夠哂硬,耳仔仲硬!只係爭在條命唔硬...

pAndAmAniA 說...

 只怕你硬不起來...

ting 說...

米拉山口,中流砥柱 有冇需要睇?
還是車行過影張相就ok ge 影點?

pAndAmAniA 說...

呢啲都係小腳色嚟啫,橫掂經過停底痾篤尿都無妨...