2010年7月12日

穿藏:4>食飯同去玩都咪就住就住先得㗎~

22/6 日喀則--拉孜--定日
今天先要到扎什倫布寺逛一下,面積達30萬平方米的後藏最大寺廟,都係收你55人仔,對比起布達拉宮以至藏區其它寺廟,扎什倫布寺絕對抵睇!不過有心想慢慢蹓躂,細心參觀,最好預番半日,因為真係......好大。
以為無乜時間嘅我哋只係玩咗個幾鐘就返酒店退房出車,臨走又中咗內地常見嘅屈你唔見嘢奇招,今次係一條市值五毫炒價五蚊嘅小毛巾,口同鼻拗,佢話唔見咗部電視你都要賠,五蚊人仔算仁慈的了!
沿途一路到拉孜的景色都沒什看頭,就算到咗拉孜都係食個飯就走。格桑歐珠師傅對點菜總是耍手擰頭,由我哋發板唔係問題,不過你最好話比我哋聽有咩食得過有乜不能錯過,你太客氣咪大家都無好嘢食囉...
到達定日都係5時許 (後來問師傅乃知此地為新定日,與幾年前到的老定日好明顯係專為接待遊客而開發),早知係扎什倫布寺玩多陣!師傅安排入住睇嚟係最肆正的"定日雪域賓館",聲稱二十四小時熱水,但係限時供電,兼且電視接收不到任何訊號即係今晚無波睇,200蚊人仔喎你收緊我....唔係呀!?
一早來到無嘢做等食飯,唯有洗吓衫打發時間,其間有隊友出現高反,飯都食唔落。好彩問題不算嚴重,話晒我哋都身處4400m, 係要有啲反應先合理嘅...聽朝要晨早坐幾粒鐘車上五千幾米嘅珠峰大本營,早啲瞓啦各位!




扎什倫布寺隨影



走在318國道,拉孜距上海5000公里



新定日是一個悶出鳥來了的新城鎮,可在這裡預先買好車輛進山票400/車,及珠峰門票180/人



同樣沒事兒幹的小貓來造訪

4 則留言:

yum 說...

藏香豬你又唔叫,神湖魚你又唔食,唔知邊個就住咁呢?等我大把錢都無啖好食...!

k 說...

睇到小毛巾就忍唔住笑咗出黎!
再諗起果晚飯都唔想食, 第2朝幾辛苦先夾硬食咗兩塊餅 - 記憶尤新; 好彩最後都無拖累大家, 順利繼續前進 ~!!

pAndAmAniA 說...

我唔知你有錢到被人屈都唔拘嘅地步呀嘛,早講呀Dickson

K咪咁講,到高原玩第一守則係咁多個上咁多個落,相互照應,無得話拖唔拖後腿

yum 說...

同你個守則一樣啫. 去玩的守則係一個都不能少! 去洗錢的守則係一個仙都不能洗少!