2010年7月15日

穿藏:6>家陣唔係事必要你去

24/6 日喀則--納木錯--拉薩
7點起身驅車直撲聖湖納木措(4718m),當駛至城鎮路口時,歐珠師傅停車扮晒比我哋落車影相,實則係講數。由於往納木措行程是另加的,就算日數一樣但佢話公里不一樣,油錢好襟計,所以玩四日要收番五日錢...諗落好似好有道理實則充滿破綻,不過為免被賣豬仔,每人比多少少但扣番佢啲貼士便繼續上路免傷和氣...
一路上風景優美非常,到後段路更走上了小部份青藏公路,到三時許終於到達納木錯,門票120人仔,前後坐八小時車飯都無食,真係散晒。
到湖邊飯店吃了面條後便沿湖走走看看,做生意的確比往年暴增了許多,人多野狗更多,聽說野狗們早上睡覺晚上狂吠,加上高反真係想瞓個好覺都難,若非有心拍日出日落,過晚夜並不是最好決定。閒逛了兩三小時便打道回府,往拉薩的路還遠呢...
全速開抵拉薩已是九時多,入住之前訂好的賓館,休整一下便外出食個藏式火鍋,再轉戰岡拉梅朵飲酒吹水。
講數現場...拉薩河



途經遍地油菜花田



還有多個雪山


快到達時下了一陣雨雪




很多商鋪很多狗



納木措一隅




漫天經幡與遍地瑪尼石



晚飯的藏式火鍋,最大不同的只是肥牛換作耗牛

2 則留言:

k 說...

是最好吃的耗牛喔 (還是因為太餓?) ...

pAndAmAniA 說...

因為其它材料成日食得到啊!